Urbanisme

Montcada i reixac

Tornen a demanar que l'N-150 sigui via urbana

El ple de Mont­cada i Rei­xac ha for­ma­lit­zat la petició a la direcció gene­ral de Car­re­te­res de la Gene­ra­li­tat perquè tras­passi la titu­la­ri­tat d'un tram de 487 metres de la car­re­tera N-150 al seu pas pel muni­cipi a l'Ajun­ta­ment. Aquesta és una demanda que l'ante­rior alcalde, César Arri­za­ba­laga, ja havia fet arri­bar per carta l'abril del 2009 al secre­tari de Mobi­li­tat de la Gene­ra­li­tat, Manel Nadal, sense èxit. L'objec­tiu de la demanda del canvi de titu­la­ri­tat és poder tra­mi­tar el pla par­cial urbanístic del sec­tor de la Redosa-Vallençana Baixa, que actu­al­ment està redac­tant la Man­co­mu­ni­tat de Muni­ci­pis de l'Àrea Metro­po­li­tana de Bar­ce­lona. Aquest pla urbanístic afecta, a banda de Mont­cada, els muni­ci­pis de Cer­da­nyola i Ripo­llet i pre­veu la cons­trucció de l'hos­pi­tal Ernest Lluch. La intenció és que la car­re­tera N-150 sigui una via urbana que ver­te­bri l'entrada dels tres muni­ci­pis al futur cen­tre hos­pi­ta­lari.

Roton­des i semàfors

Quan es faci el traspàs de com­petència també es podrà inte­grar el vial a la pla­ni­fi­cació urbanística que ha de tra­mi­tar la comissió ter­ri­to­rial d'Urba­nisme de Bar­ce­lona. Segons va expli­car el pre­si­dent de l'àrea de Política Ter­ri­to­rial, Juan Parra, el canvi d'ads­cripció de l'N-150 “per­metrà defi­nir les carac­terísti­ques de la via, dotant-la de les roton­des, els semàfors o els pas­sos de via­nants neces­sa­ris”. Parra també va avançar que més enda­vant dema­na­ran que un altre tram de l'N-150 també s'inte­gri a la xarxa viària muni­ci­pal, con­cre­ta­ment un que passa per la zona de Ter­rassa Nos­tra.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.