Canals

En línia ascendent

Amb un disseny ben conegut però ara amb un canvi de proporcions en les mides, el nou Audi A6 eleva el nivell establert pel seu antecessor

A pri­mer cop d'ull es veu que el nou Audi A6 manté la seva essència habi­tual. Però com que l'exigència sem­pre és millo­rar, els can­vis hi són. Un exem­ple el tenim en les noves dimen­si­ons –és més ample, una mica més baix i amb més distància entre eixos–, que accen­tuen el dina­misme i l'espor­ti­vi­tat marca de la casa. I l'aero­dinàmica també és més afi­nada. A més, gràcies a la uti­lit­zació com­bi­nada de l'acer d'alta tec­no­lo­gia i l'alu­mini, l'estruc­tura és com a mínim tan rígida com l'ante­rior i alhora més lleu­gera.

L'Audi A6 arri­barà el mes que ve amb dos motors de gaso­lina i dos tur­bodièsel, tots de sis cilin­dres, fins a un 19% més sobris en con­sum que els ante­ri­ors –gràcies, en part, al sis­te­mes Start/Stop i de recu­pe­ració d'ener­gia– i com­ple­men­tats amb canvi automàtic: Mul­ti­tro­nic de vuit eta­pes per a les ver­si­ons 2.8 FSI i 3.0 TDI de 204 CV (de tracció davan­tera) i el nou S-tro­nic de set mar­xes i tipus espor­tiu per a les altres dues, de potència supe­rior, amb tracció total Quat­tro i que opci­o­nal­ment poden dis­po­sar de dife­ren­cial poste­rior espor­tiu. La com­bi­nació S-tro­nic i la tracció Quat­tro també estan dis­po­ni­bles amb el motor 2.8 FSI (50.370 euros).

MOTORS DE GASOLINA: 2.8 FSI.
2.773 cc. 204 CV i 280 Nm. Consum: 7,4 l/100 km. C02: 172 g/km (amb canvi multitrònic).
3.0 TFSI.
2.995 cc. 300 CV i 400 Nm. Consum: 5,2 l/100 km. C02: 190 g/km.
MOTORS DE GASOIL: 3.0 TDI:
2.967 cc. 204 CV i 400 Nm. Consum: 7,4 l/100 km. C02: 137 g/km.
3.0 TDI.
2.967 cc. 245 CV i 500 Nm. Consum: 6 l/100 km. C02: 158 g/km.
SUSPENSIONS:
Eixos multibraç.
FRENS:
Discos ventilats a les quatre rodes.
LLARGADA, AMPLADA I ALTURA:
4,915/1,874/1,455 m.
PREUS: Motors gasolina.
De 47.040 euros (2.8 FSI) a 57.600 euros (3.0 TFSI).
Motors turbodièsel.
48.140 euros (3.0 TDI 204 CV) i 54.900 euros (3.0 TDI 245 CV).
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.