El lector escriu

Dirigit a l’empresa Prodaisa

Durant les obres que van fer a Quart, la meva dona va tenir un pro­blema amb un tub d’aigua d’alta pressió que hi havia davant del garatge de casa. Quan la meva dona va sor­tir del garatge, el tub es va des­plaçar cap amunt i li va tren­car una part del davant del cotxe. Hi havia un ope­rari de l’obra que va veure el con­tra­temps i va dir a la meva dona que truqués a Pro­daisa, perquè vingués a veure-ho. Per fer el comu­ni­cat del sinis­tre, va tru­car a Pro­daisa i encara els estem espe­rant. Però el més greu és que vaig anar a Pro­daisa diver­ses vega­des i mai no vaig poder par­lar amb el senyor Adrià. Al final, li vaig enviar una carta i mai m’ha con­tes­tat. És de molt mala edu­cació. Algu­nes per­so­nes d’aquesta empresa dei­xen molt a desit­jar cap als cli­ents: la meva com­pa­nyia d’asse­gu­ran­ces ha inten­tat par­lar amb Pro­daisa i no con­tes­ten. A més, diuen que puc aga­far un advo­cat o pro­cu­ra­dor, però que, en no haver-hi un part del sinis­tre, no és via­ble anar a judici. Amb tot el comen­tari ante­rior, no vull dir que Pro­daisa sigui una mala empresa. El que passa, com sem­pre, és que alguns tre­ba­lla­dors no estan a l’altura de cara als cli­ents. Si hagues­sin vin­gut, no estaríem aquí i la meva dona tin­dria el cotxe arre­glat. Teniu sort que sou un mono­poli per a Quart. En cas con­trari, em donava de baixa.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia