El lector escriu

Electrolux / AEG

Per causa d’una avaria a la rentadora AEG vaig telefonar al número amb el prefix de Barcelona d’aquesta empresa. Les respostes varen ser: “Hable en español.” “En esta empresa nadie habla catalán.” “Estamos en España”, “Hable español.” “Soy latina.” Vaig penjar per no dir-li cap bestiesa. Truco per un problema tècnic i m’engalten un problema de comunicació. Com a client d’aquesta empresa no es pot acceptar el menyspreu per la nostra llengua. Ni la deficient professionalitat de l’atenció telefònica. Al cap dels anys, queda molta política lingüística per fer a Catalunya.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia