L'apunt

L'APUNT

Per no repetir els errors

Pri­mer va ser la inte­gració a la Comu­ni­tat Econòmica Euro­pea, després la cre­ació de la zona euro i ara l'ensor­ra­ment de la demanda interna arran de la recessió més pro­funda dels últims setanta anys. Són només tres dels múlti­ples argu­ments que tenen les empre­ses per no con­cen­trar els seus esforços en el propi mer­cat i, en canvi, bus­car una sor­tida crei­xent per als seus pro­duc­tes en l'àmbit inter­na­ci­o­nal. Els empre­sa­ris que han obert els ulls i han apro­fi­tat les opor­tu­ni­tats del nou con­text econòmic glo­bal han superat amb menys difi­cul­tats la crisi i afron­ten el futur amb més opti­misme. És trist com­pro­var com encara n'hi ha que no se n'ado­nen i es dedi­quen només a espe­rar que el con­sum intern torni a remun­tar per inten­tar sobre­viure.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia