Infraestructures i serveis

infraestructures

Usuaris de Rodalies: “El problema no és la tarifa, el problema és el servei”

Reguitzell de queixes dels viatgers coincidint amb la fi de la gratuïtat

El servei que es rep no s’adiu amb el preu que es paga, encara que sigui baix. Aquesta és la conclusió de molts usuaris de Rodalies el primer dia d’entrada en vigor de les noves tarifes, que posen fi a gairebé tres anys de gratuïtat del servei.

“No coincideix el valor amb el servei que es presta”, ha explicat aquest matí Victoria Serrano, una habitual del tren, en declaracions recollides per l’ACN. El final de l’abonament gratuït ha comportat diverses queixes entre els passatgers a l’estació de Sants. “El problema no és la tarifa, el problema és el servei”, ha dit Jordi Bernuez. D’altres, però, consideraven “raonable” que s’hagi de pagar per anar en tren.

La majoria, però, han estat queixes. “El servei és penós, els nous preus es podrien entendre si els trens funcionessin”, ha dit un altre usuari.

El nou sistema de tarifes té un bitllet amb viatges il·limitats en l’àmbit metropolità, però durant el termini d’un mes i a un preu de vint euros. A més, també hi ha un abonament de deu viatges amb una tarifa que varia segons la zona i l’abonaments per a joves.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia