Societat

Les línies R-2 nord, R8 i R11 funcionen aquest dimecres al 50% i amb reforç d'autocar

La incidència es conseqüència del robatori de cables de coure que ahir va patir Rodalies

Les línies R2, R8 i R11 de Roda­lies de Bar­ce­lona afec­ta­des des d'ahir a la mati­nada pels danys cau­sats per un roba­tori de cable de coure en la Bifur­cació de Mollet (Bar­ce­lona), fun­ci­o­nen avui al 50% i amb reforç d'auto­cars.

Aquesta incidència pro­voca la limi­tació de la capa­ci­tat en aques­tes línies, ja que els com­bois han de cir­cu­lar més a poc a poc perquè no poden uti­lit­zar els sis­te­mes automàtics de comu­ni­cació, fet que ha obli­gat a rees­truc­tu­rar el ser­vei men­tre es pro­ce­deix a la repo­sició dels ele­ments afec­tats per aquesta incidència, que pot durar diver­sos dies.

Adif i Renfe han esta­blert un pla espe­cial de trans­port per reduir les afec­ta­ci­ons als 60.000 viat­gers que de mit­jana uti­lit­zen cada dia les línies R2, R8 i R11 i faci­li­tar la seva mobi­li­tat.

La Línia R2 Nord (Sant Celoni-Aero­port per Gra­no­llers Cen­tre) s'ha divi­dit en dos sublínies: Sant Celoni-Gra­no­llers-Gavà i Aero­port-Sant Andreu Com­tal, per cadas­cuna de les quals que cir­cu­len avui dos trens per hora i sen­tit.

A més, s'ha reforçat l'oferta amb un ser­vei com­ple­men­tari d'auto­cars direc­tes a Bar­ce­lona Sant Andreu Are­nal des de Gra­no­llers Cen­tre, Mollet Sant Fost, Mont­meló i La Lla­gosta (i en sen­tit con­trari).

A Sant Andreu Are­nal els viat­gers dis­po­sen de trens de Roda­lies de les línies R3 i R4, així com els ser­veis de Metro i autobús.

La Línia R8 (Mar­to­rell-Gra­no­llers Cen­tre per Cer­da­nyola UAB) es cobrirà amb el ser­vei habi­tual de tren entre Mar­to­rell i Cer­da­nyola Uni­ver­si­tat, men­tre que el tra­jecte Cer­da­nyola Uni­ver­si­tat-Gra­no­llers Cen­tre, haurà ser­vei alter­na­tiu per car­re­tera.

Per la Línia R11 (Port­bou-Bar­ce­lona per Girona) cir­cu­les­sin dos trens per hora i sen­tit.

Els viat­gers de Mont­cada poden uti­lit­zar les esta­ci­ons de les línies R3 i R4 per arri­bar a Bar­ce­lona.

Per infor­mar i ori­en­tar als cli­ents, Renfe i Adif han reforçat el ser­vei d'atenció al cli­ent amb 50 per­so­nes a les esta­ci­ons afec­ta­des, on a més, des de pri­mera hora es poden con­sul­tar els hora­ris ori­en­ta­tius dels ser­veis esta­blerts.

Des de pri­mera hora, també s'informa als viat­gers mit­jançant mega­fo­nia de trens i esta­ci­ons, @roda­lies, app de Roda­lies, les pàgines webs www.​rod​alie​sdec​atal​unya.​cat i www.​adif.​es i el telèfon 900 41 00 41.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia