Infraestructures

Trànsit, a favor de la mitjana a la C-55 per evitar xocs frontals

La direc­tora del Ser­vei Català de Trànsit, Euge­nia Domènech, defensa la sepa­ració física dels dos sen­tits de la marxa a la C-55 amb la ins­tal·lació d'una mit­jana, després que la pla­ta­forma No + Morts a la C-55 hagi recla­mat a la fis­ca­lia que inves­ti­gui si les obres en aquesta car­re­tera són legals i segu­res. Domènech dóna suport a les obres que el Depar­ta­ment de Ter­ri­tori i Sos­te­ni­bi­li­tat ha rea­lit­zat en aquesta via i ha qua­li­fi­cat la sepa­ració de car­rils “d'una bona mesura”, més enllà de les recla­ma­ci­ons històriques del ter­ri­tori, a favor del des­do­bla­ment. Domènech asse­gura que el model de sepa­ració de car­rils és “un ele­ment impor­tantíssim” per “limi­tar els xocs fron­tals i millo­rar la segu­re­tat viària”.

Per això afirma que Trànsit està “a favor” del model de sepa­ració de car­rils de dife­rent sen­tit amb una mit­jana o ele­ments físics perquè, jun­ta­ment amb altres mesu­res, aug­menta la segu­re­tat viària i limita els xocs fron­tals, que tenen “una incidència molt ele­vada en l'acci­den­ta­li­tat”, uns acci­dents “amb con­seqüències fatals, amb vícti­mes mor­tals o ferits greus”.

Les decla­ra­ci­ons de Domènech arri­ben l'endemà que la pla­ta­forma No + Morts a la C-55 hagi por­tat les obres de la via a la fis­ca­lia i hagi tor­nat a denun­ciar que la car­re­tera és “una ratera”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia