Serveis

La Bisbal vol optimitzar els serveis públics

Reorganitzen la plantilla i, al juny, faran una relació de llocs de treball

L'Ajun­ta­ment de la Bis­bal del Penedès s'ha mar­cat l'objec­tiu de millo­rar i opti­mit­zar els ser­veis muni­ci­pals tant des del punt de vista de l'usu­ari com des del punt de vista de la gestió interna. Des que el govern local es va tro­bar amb la neces­si­tat de fer una audi­to­ria de llocs de tre­ball perquè alguns con­trac­tes “esta­ven en frau de llei” i va haver de pres­cin­dir de qua­tre tre­ba­lla­dors del per­so­nal de neteja perquè el con­tracte ven­cia, l'objec­tiu va ser regu­la­rit­zar la situ­ació de la plan­ti­lla de tre­ba­lla­dors muni­ci­pals “de la manera menys traumàtica pos­si­ble”, segons explica l'alcal­dessa, Agnès Ferré. En els últims mesos s'ha tre­ba­llat per regu­la­rit­zar la situ­ació i s'ha reor­ga­nit­zat el fun­ci­o­na­ment a par­tir de la cre­ació de tres àrees: una d'admi­nis­tra­tiva, una de man­te­ni­ment i una d'infor­mació i ins­pecció. De moment, tant la plan­ti­lla de tre­ba­lla­dors com els regi­dors tre­ba­lla­ran a par­tir del nou orga­ni­grama. I al mes de juny es farà una relació de llocs de tre­ball i es farà balanç dels últims mesos. L'objec­tiu, segons Ferré, és que a prin­cipi del 2017 es pugui incloure la relació de llocs de tre­ball, per garan­tir que els ser­veis es facin seguint els pro­to­cols mar­cats, de la millor manera pos­si­ble, i que tot­hom sigui subs­tituïble en cas de neces­si­tat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia