Serveis

Morella es forma per a gestionar la qualitat

És un dels pocs destins del País Valencià que forma part de la xarxa de qualitat turística SICTED

La ges­tora del sis­tema SIC­TED de More­lla con­ti­nua amb la for­mació a Bar­ce­lona per a poder asses­so­rar a tots els esta­bli­ments i ser­veis adhe­rits a esta pres­ti­gi­osa xarxa de qua­li­tat. El SIC­TED per­se­guix un nivell de qua­li­tat homo­geni en els ser­veis ofe­rits al turista dins d'un mateix destí. Una vegada que els empre­sa­ris turístics s'adhe­ri­xen a la xarxa, són asses­so­rats per la ges­tora per a poder acon­se­guir els seus cer­ti­fi­cats de qua­li­tat.

More­lla és un dels pocs des­tins de qua­li­tat del País Valencià que forma part d'aquesta xarxa impul­sada per Tures­pa­nya i la Fede­ració Espa­nyola de Muni­ci­pis i Províncies i l'únic que compta amb empre­ses adhe­ri­des. Cal asse­nya­lar que esta xarxa compta amb prop de 4000 empre­ses dis­tin­gi­des en tot el ter­ri­tori esta­tal i més d'un cen­te­nar de des­tins. Ara, l'objec­tiu és que “els esta­bli­ments s'adhe­ris­quen, que acon­se­guis­quen els seus cer­ti­fi­cats i, així, poder for­mar una extensa xarxa que tre­ba­lle en favor de la qua­li­tat”, afirma la regi­dora de turisme María Rallo. A més, afig que “la qua­li­tat ha de ser el nos­tre horitzó i per a això hem de tre­ba­llar seguint les pau­tes que marca el Pla Estratègic de Turisme”.

El curs que està rea­lit­zant la ges­tora del sis­tema com­ple­menta de forma pràctica la for­mació rebuda des de fa mesos. Per mitjà d'ell, s'exposa a casos pràctics i a situ­a­ci­ons reals en què s'abor­den els dis­tints pro­ble­mes que es poden plan­te­jar a l'hora d'asses­so­rar a les empre­ses per a acon­se­guir i man­tin­dre les seues cer­ti­fi­ca­ci­ons.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.