Societat

societat

Sant Hilari Sacalm crea la targeta GuillaGo per a joves de 16 a 35 anys

És una iniciativa de l’Ajuntament de Sant Hilari per promoure el comerç hilarienc i es presentarà en un acte el 5 de juny

La regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Sant Hilari Sacalm impulsa un nou projecte per potenciar el comerç local. Es tracta de la targeta GuillaGo, adreçada a joves de 16 a 35 anys, que es presentarà el dijous 5 de juny a les 8 del vespre a la Sala Noble de Sant Hilari.

Més de quaranta negocis locals s’han adherit a la plataforma GuillaGo i el jovent que compri en aquests establiments es veurà beneficiat amb descomptes, regals, kits de Festa Major, accés gratuït a la piscina municipal i entrades per gaudir activitats esportives, festives o culturals. L’objectiu de la campanya és ajudar a dinamitzar l’economia dels barris hilariencs i donar suport als comerços del poble.

Els joves es podran descarregar la targeta al mòbil i cada vegada que escanegin la factura d’un comerç local que participi en el projecte podran acumular punts i bescanviar-los per activitats i productes. Cada euro de compra, equival a deu punts.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia