societat
Sant Hilari Sacalm crea la targeta GuillaGo per a joves de 16 a 35 anys
És una iniciativa de l’Ajuntament de Sant Hilari per promoure el comerç hilarienc i es presentarà en un acte el 5 de juny
La regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Sant Hilari Sacalm impulsa un nou projecte per potenciar el comerç local. Es tracta de la targeta GuillaGo, adreçada a joves de 16 a 35 anys, que es presentarà el dijous 5 de juny a les 8 del vespre a la Sala Noble de Sant Hilari.
Més de quaranta negocis locals s’han adherit a la plataforma GuillaGo i el jovent que compri en aquests establiments es veurà beneficiat amb descomptes, regals, kits de Festa Major, accés gratuït a la piscina municipal i entrades per gaudir activitats esportives, festives o culturals. L’objectiu de la campanya és ajudar a dinamitzar l’economia dels barris hilariencs i donar suport als comerços del poble.
Els joves es podran descarregar la targeta al mòbil i cada vegada que escanegin la factura d’un comerç local que participi en el projecte podran acumular punts i bescanviar-los per activitats i productes. Cada euro de compra, equival a deu punts.